31 Ocak 2011 Pazartesi

evrim mi dediniz?

balık, kuşa aşık olursa yuvaları neresi olur? diye sordu yine eski sevgiliden dile gelerek...

yuvaları ufuk çizgisi olur
suyun havayla birleştiği yer olur

ve sonra balık kuş olur, kuş balık olur
ve evrimleşme başlar
balık-su-kadın-anne-dişi-dünya / kuş-hava-erkek-baba-eril-semavi
dünya anneyle, semavi baba olur.
herşey birbirine karışır. bir olur.

kedi misin, balık mı dediklerinde anca hepsi dersen ve birini seç derlerse de kediydim, balık oluyorum diyebiliyorsun.

hatırladım: http://ozgunozan.blogspot.com/2009/03/rol-degisimi.html

ve sonra gülümsetecek olanı buldum:)

iki aşk arasında değişmeyen tek nesne balık oldu. nesne evrimleşti, su oldu, deniz oldu, okyanus oldu... uçtu, koştu, yüzdü aşk oldu.

4 yorum:

Uma dedi ki...

anladigim kediyle baligin aski kacinilmazmis...

dem dedi ki...

anladım aşk kaçınılmazmış:)

Uma dedi ki...

bu daha iyi bir anlayis...

cocuk dedi ki...

anladım ki balıkla kuşun arasına bir kedi sokmak aşka faklı boyuttan baktırırmış

Kdv siz

  Yalnızlığım Şapkasız başım Geride bırakılmışlığım Arkadan konuşmadan içime susmuşluğum Yalnızlığım  Bir ten ardında yoksul kalmışlığım Bir...