4 Mart 2009 Çarşamba

rol değişimi



Dün gece çok enteresan bişey oldu. Bizim sokağa gelmeden önceki sokakta, yolun tam ortasında ahşaptan bir kedi ve bir balık heykeli. Tam önümdeydi, o kadar güzel ki; aldım getirdim eve.
Pencerenin kenarındalar ve kocamanlar...

Balık kediden büyük. Sanki "sen beni yiyebileceğini düşünüyorsun ama bak sığmam ağzına" der gibi balık, bi de dudakları önde. Düşmanına öpücük gönderir gibi.

Sanırım bi aşk olayı vardı ben bozdum bencilliğimle:)
Hani biri birine bırakmış gibi
Pazartesi gecesi sabah 4te kim geçer o sokaktan

çok güzeldi benim olsun istedim çok sarhoştum tanrı bana bırakmış zannettim.

İstanbul, Ortaköy

2 yorum:

Hayalbemol dedi ki...

Bazı şeyler vardır ki bunları atmaya veya satmaya kıyamayız. İsteyenin olsun, değer verende kalsın deriz.

Belki o andı ve onu düşündü bırakan.
Yoldan geçen sallantılı bir düşünce
ve sen aldın onu götürdün
olması gereken yere :)

Adsız dedi ki...

cok rüyasal bir hikaye :) cok sevdim..
pinar c ;)

Kdv siz

  Yalnızlığım Şapkasız başım Geride bırakılmışlığım Arkadan konuşmadan içime susmuşluğum Yalnızlığım  Bir ten ardında yoksul kalmışlığım Bir...