31 Ocak 2011 Pazartesi

Adım atmasan da istediğin an yapabileceğini bilmek güzel. Sürekli bir enerji halinde olmanı sağlıyor en basiti:) yapabiliteni de bu belirliyor zaten… Potansiyeli, umuttan ve beklentiden ayıran şey budur. Ama sonra bu sürekli enerji hali bağımlılık yapıyor ve insan adım atmamaya bağımlı oluyor. Ve bu yüzden hayallerini hiç gerçekleştirememiş oluyor. 
Bağımlılıktan ancak tutkuyla kurtulunabilir. 

Olabilme potansiyelinin olduğu şeye-kendine ve en sonunda olduğun şeye duyduğun tutkuyla.

yazdım. sonra başlık kısmına gelince durdum. duydum; "en azından konu başlıkları ver" diyenlere, "bi başlığı yok ki bunun" dediğimi hatırladım;

anla, an'da, her şey olana, sıfat boş gelir.

Hiç yorum yok:

Kdv siz

  Yalnızlığım Şapkasız başım Geride bırakılmışlığım Arkadan konuşmadan içime susmuşluğum Yalnızlığım  Bir ten ardında yoksul kalmışlığım Bir...