28 Kasım 2008 Cuma

...sel


Vurgun mu dediniz? Denizde mi karada mı? Bi’ karaparçasının midesinde olan koç gibi bir kadından bahsediyorsunuz? Karada vurgun mu olurmuş?

Denizdir vurgun yediren; kara sabit, deniz gel-git!

Sabaha kadar bi melodi dilimde, al bu bendeki seni kurtar... nereye varır +10 sene? A, A+ hedef kitle değilim ki ben! Hem hiç stratejik davranamadım kırmızıya karşı. Olsaydı belki...

Devinimsel değişimsel kalıtımsal herşey bi şekilsel... Herşeyin bi niceliği var. Kalbimdeki nicelik ile nitelik birbirini tuttuğu gün yanımda kırmızı saçlı bir kadınla bol kedili bir evde şarap ve sigaranın getirdiği ses kısıklığını alabildiğine içinde hazmeden bir kadın olacağım.

Sana kırmızı mı mor mu demeli bilmiyorum ensest kadın! Senin için mor rus ayakkabıları koydum başucuma.

Oksijensiz, atomlarından ayrışmış, işgal edilmiş bir şehirde bir şeyler kurmaya çalışıyoruz. Kimseye kötülük yapmadan sakıncasız yaşamaya çalışmak kadar belirsizlik içeren ama yaşanabilir bi hayatın içinde hakkında hala bir roman yazılamamış bir kadınım ben!

İstanbul, Ortaköy

*** görsel buradan alınmıştır

Hiç yorum yok:

Kdv siz

  Yalnızlığım Şapkasız başım Geride bırakılmışlığım Arkadan konuşmadan içime susmuşluğum Yalnızlığım  Bir ten ardında yoksul kalmışlığım Bir...